Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

marți, 4 octombrie 2011

Legea universului independenta de vointa noastra


  Oare ce leagă inima mea de a ta? Ce lucruri nespuse, ce emoții din trecut, ce nevoi nesatisfăcute mi te aduce în minte asemenea unui flux ce invadează țărmul vieții mele ca apoi să se transforme în refluxul care îmi fură ultima speranță că mai pot fi iubita, dorită ...
   Sunt momente când îmi doresc doar să știu că te gândești la mine cu acea dorință pe care ți-o citeam în ochi atunci când mă priveai. Oare ce atracție irezistibila ne leagă? Clipe care îmi spun că sunt la același nivel cu tine sau poate mai sus îmi redau încrederea că poate exista șansă să mă mai vrei în ciuda ultimului incident. 
  Cum te simți oare? Îmi doresc să fiu în pielea ta uneori să pot simți ce simți tu, să pot înțelege cum gândești . Poate ar fi bine, sau poate ar fi rău, cert este că îmi doresc asta doar pentru a ști ... dacă sunt nebună după tine, sau dacă am inebunit de tot atunci când am aflat că există altcineva și că eu sunt doar un decor ... as vrea să știu. Cum te simți când ești cu mine, ca a doua zi să fii cu ... ea
   Uneori nu știu ce este în capul meu, simt că trăind mai intens ai mai multe surprize la care să te aștepți,. Crezi că poți preveni imprevizibilul. Dar nu poți. Ceea ce am învățat în anii care au trecut este ca ceea ce vrem nu contează întotdeauna. 
   Poți sa vrei să mergi de dintr-un loc în altul, poți să vrei să supraviețuiești tuturor trăirilor, dar dacă universul vrea ceva diferit, poți să fugi, dar nu te poți ascunde. Poate este suma tuturor coincidentelor pe care nu le controlăm și ne aduce într-un loc dat la un moment dat. Sau poate sunt alegeri pe care le facem, decizii pe care le luăm. Dacă am învățat ceva în timpul care a trecut este că ceea ce vrem ... nu contează întotdeauna. Dar pe de altă parte ... cîteodată este tot ceea ce contează.  

Un comentariu:

  1. Ceea ce conteaza este ce vrei sa faci, si ce iti doresti, daca ai ambitie si speranta poti sa faci ceea ce vrei.

    RăspundețiȘtergere