Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

luni, 16 ianuarie 2012

Bine sau rau? Inca te vreau, inca sunt aici dar timpul trece, tu esti departe ...

   
Este o lupta în mine. Oamenii din jurul meu au idei diferite despre relaţia noastră și au toate motivele sa le aibă pentru ca dacă nu as fi în interior as putea sa fiu obiectivă. Nu este vorba despre ei și despre lipsa ta, nu eşti aici, deci ce pot face eu, cum vrei oare sa mă descurc cu asta, ce aşteptări ai? Sa stau cuminte aşteptînd atenţia ta. Asta nu se va mai întîmpla mult timp. Au trecut doi ani jumate aşteptînd sa se schimbe ceva. Te schimbi într-un mod ciudat, vreau sa fim doi sau sa nu mai fim deloc...

Este o lume nebună
Acestea pot fi vremuri singuratice
Este greu sa ştii cine e de partea ta
De cele mai multe ori.

În cine poţi avea încredere
Pe cine cunoşti cu adevărat
Este cineva acolo
Care te poate face sa te simţi mai puţin singur
Cate-o data nu poţi sa reuşeşti singur
Dacă ai nevoie de un loc unde sa fugi
Dacă ai nevoie de un umăr pe care sa plîngi
Eu voi fi mereu aici ...

  Cînd ai nevoie de un adăpost de ploaie
  Cînd ai nevoie de un vindecător pentru durere
Voi fi acolo de multe ori
  Cînd ai nevoie de cineva sa te iubească
Iata-ma…

Dacă ai vise neîmplinite
Lasă-le pe toate pe seama mea
Voi fi singura care le va înţelege
Deci, ia-mă de mana
Dacă ajungi la nefericire
  Știu ca-mi voi da silința
Pentru a te umple cu toată dragoste
Pe care o pot arăta cuiva
  Îţi promit ca nu vei merge niciodată singur

Deci, dacă ai nevoie de un loc unde sa fugi
D
acă ai nevoie de un umăr pe care sa plîngi
Eu voi fi mereu aici ...

  Cînd ai nevoie de un adăpost de ploaie
  Cînd ai nevoie de un vindecător pentru durere
Voi fi acolo de multe ori
  Cînd ai nevoie de cineva sa te iubească
Iata-mă

  Toată lumea are nevoie de cineva care
Sa păstreze o inima și sufletul în doua
Deci dacă ai nevoie de un loc unde sa fugi
Dacă ai nevoie de un umăr pe care sa plîngi
Eu voi fi mereu aici ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu