Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

vineri, 20 ianuarie 2012

Inima neinteleasa

   
   Cum sa îmi pot imagina ca propria-mi inima mă trădează? Este nebună! Iubeşte din nou și se lupta cu propria mea conştiinţă și înjunghie pe la spate sufletul care o tine în viata. Am decis este bolnavă, da bolnavă de pasiune. O boala incurabilă. 
   Cînd a intrat în jocul asta de-a: "uite-o, nu e", s-a crezut tare și invincibilă. Îşi spuse-se ca nu este decît o descărcare de stresul zilnic, asa cum și tu îţi doreai. De foarte multe ori am încercat sa mă opresc, am  și  făcut-o cel puţin pe jumate cat mi-am dorit, dar tu nu ai încetat oricît de mult am insistat eu. Mi-ai repetat într-una, special pentru a nu uita vreodată: "Te plac, asa ca orice ai spune tu eu voi continua sa te caut. Nu te mai opune. Te vreau!". Nu mă poţi avea ca pe un obiect pe care ti-l doreşti  și  ti-l cumperi. Si parcă mi-ai citit sufletul cînd replica ta a lovit exact unde durea mai tare - dorinţa de a simţi un suflet lîngă mine: "Nu te vreau ca obiect, dacă era asa nu te mai căutam de mult. Nu vrei sa înţelegi ca te plac." 


   Cum de a călcat peste toate principiile ei bine formate - inima asta; sa nu fie cu cineva doar de dragul "clipei", asa ceva nu intra în discuţie, sa nu stea lîngă persoana care nu îi acorda atenţia binemeritată. Ce s-a întîmplat nu pot spune cu exactitate. Ştiu doar ca sunt prinsă în vîrtejul dorinţei de a nu fi complet singura, de a fi iubită, de a şti ca cineva o va chema la ea ... si strigă cu disperare doreşte-mă pe mine, iubeşte-mă pe mine, rămîi cu mine ... deşi ştie ca nimic nu este pentru totdeauna. 
   Tocmai de aceea declar, inima mea este nebună ... dar poate chiar de inima asta te-ai îndrăgostit în secret.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu