Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

luni, 23 ianuarie 2012

Preludiu pentru o amintire

 
   Un sărut gri, unul alb, altul rosul, depinde de împrejurare. Amintirea ta este intensa mereu chiar dacă nu ești aici, buzele tale sărutîndu-mă sunt mai vii în mintea mea decît însăți prezenta ta.      M-am întrebat uneori dacă sărutul tău minte, dacă ochii tai ascund adevărul prezent în irisul ce se dilata privindu-ma. Ma vezi, ma vrei, iti plac și știu ca deși  este un timp intre trăirile noaste ... Oare memoria ta îmi fac bine, sau îmi face rău? Gîndește-te, acest antidot, aceasta otrava, vor fi bune pentru noi …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu