Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

duminică, 15 ianuarie 2012

Explica-mi inexplicabilul!

   "Nu-ți promit nimic, pentru ca știi cum este cu promisiunea, dar am sa țin cont și am sa încerc sa ma schimb." Este o schimbare în comportamentul tău și încă una majora. Răspunzi la fiecare mesaj, chiar dacă răspunsul este scurt și la obiect, de altfel ce as putea sa mai vreau cînd știu ca asa ești tu, obiectiv și scurt. Răspunzi la telefon atunci cînd te sun, ce pot spune este un progres care îmi face bine și pentru care iti mulțumesc. As putea spune vorbe mari după cum chiar tu ai spus, vreau doar sa fac sa meargă alchimia dintre noi. Este puțin sau mult te las pe tine sa judeci.
   Ce pot spune însă este ca ma surprinzi plăcut în fiecare zi și sunt fericita. Pentru moment te simt al meu și pot doar sa sper ca jumătate din tine cu mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu