Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Don t know much

    Nu știu decât că există o atracție irezistibila intre sufletele noastre. Dincolo de cuvintele ce nu își găsesc sensul, datorită alchimiei ce unește existenta noastră efemera. 
   Vreau cu tot sufletul să mă opresc pentru că îmi este teamă că am să mă îndrăgostesc de tine iremediabil, dacă nu cumva lucrul ăsta nu s-a întâmplat deja în inima rănită de timpul scurs intre așteptarea iubirii și lecțiile de dezamăgire servite adesea. Oricît încerc ... pentru câteva minute îmi spun că te voi respinge din nou că apoi sufletul să te ceară cu disperare. Cum să ies din asta?
   Nu prea știu mult, știu doar că te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu