Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

miercuri, 23 ianuarie 2013

Nevoia de tine

   Nu mai vreau să plâng pentru tine și pentru lipsa ta deși mă doare și nu înțeleg de ce. Poate doar pentru ca eu nu știu să fiu în preajma cuiva decât ascultând, fiindu-i alături cu fiecare părticică din mine, iubind necondiționat.
   Știi tu ? Am acest sentiment pe care nu-l pot ascunde. Am încercat să-ți spun cum mă simt, dar cuvintele nu vin încet iar atunci când te apropii uit tot și limba mea pare de piatra. Te-am privit când zâmbeai, ți-am surprins o lacrimă în colțul ochilor atunci când tandru te priveam și îți mângâiam obrazul ... și tot nu înțelegi și nu știu cum să ți-o spun. Mi-am dorit atât de mult să fiu iubita ta, mi-am dorit ca tu să fii al meu, am acest sentiment și nu pot să-l mai ascund.
   Am încercat să fug departe, sunt multe lucruri pe care vreau să ți le spun, dar tu nu ai cum înțelege, pur și simplu nu poți pentru ca nu simți ce simt eu, sunt doar o jucărie în mâinile tale, azi mă vrei, mâine mă părăsești... și mă vei chema când vei dori să te joci din nou. Aș vrea să nu conteze cum se termina doar ascultă ce am de spus ...

   Tot ce am nevoie e un miracol, tot ce am avut nevoie erai tu, tot ce am avut nevoie era să-mi dai iubire, tot ce am avut nevoie erai tu ... 
 
  

Un comentariu: