Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

joi, 17 ianuarie 2013

Piece by piece

   Mai întâi de toate trebuie să dispară  mirosul tău de pe perna mea, după care voi spune la revedere șoaptelor tale din visele mele. Apoi buzele noastre se vor despărți în mintea mea și în inima mea, pentru că sărutul tău a pătruns adânc în pielea mea.
   Bucată cu bucată este modul în care voi renunța la tine,
rut după sărut vor părăsi mintea mea, la un moment dat ...
Mai întâi de toate trebuie să zboare, visele mele cu tine și cu mine,
nu mai exist
ă nici un punct care să le susțină, abia atunci legăturile noastre se vor rupe.
   Pentru tine și de dragul meu, amintește-ți, c
ă este ceea ce ai ales prin atitudinea ta ...
   Bucată cu bucată este modul în care te voi lăsa să pleci, sărut de sărut, vor părăsi mintea mea, la un moment dat. Voi îndepărta ca pe un înveliș toate amintirile din zilele tăcute, voi lăsa să se estompeze umbra de pe fața ta. 
   Bucată cu bucată este modul în care te voi lăsa să plece orice amintire cu tine, bucată cu bucată ... pas cu pas ... amintirea ta își va șterge amprenta ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu