Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

miercuri, 16 ianuarie 2013

60

"Iubirea nu este un târg: te iubesc pentru că mă iubești. Iubirea este o certitudine: te iubesc pentru că te iubesc. - Liviu Rebreanu, Jar"


     Viața este atât de scurtă iar eu te-am lăsat să-ți pui amprenta asupra ei, te-am primit în ea cu bună știință am acceptat ceea ce se petrece între noi - tu partenerul meu ... cel cu care am trăit experiențe inedite și cel pe care l-aș fi vrut mai mult decât pentru 60 de minute dintr-o săptămână. Măcar de ai fi vrut mai mult de atât, de ți-ai fi acordat ție un plus de încă 60 și mie un gram de suflet, sunt conștientă că ar fi fost mult mai bine. Ai fi trecut  dincolo de experiența de a te vedea un trup dezgolit de haine.
    Un plus de pasiune ... Am obosit să fiu focul din privirea ta, căldura ce îți topește pentru acele 60 de minute sufletul de gheață. Lasă-mă în lumea mea, simplă, curată, loială, adevărată iar tu rămâi în lumea ta, a cailor putere, a banilor ce crezi că pot cumpăra orice, a frumuseții ce se ascunde pentru câteva clipe intre cearșafurile tale ...
    Am obosit să te alung și să nu pleci ...
    Ți-am vorbit de multe ori dar fără folos, fără ca măcar să înțelegi ceva. Auzi numai, fără să pricepi gândul meu dureros, pare că vorbele zboară pe lângă tine fără ca rezonanța lor să-ți fi atins cel puțin pavilionul urechii. Uneori asculți și dai răspunsul pe care îl aștept dar nu sunt cuvintele tale și nu înțeleg de ce dacă te mulțumești doar cu 60 de clipe pe săptămână nu îmi spui adevărul. Dar știai forte bine că fiind sincer aș fi plecat de mult de altfel cum am și încercat de atâtea ori ... și nu înțeleg ... de ce nu mă lași, de ce nu renunți, de ce nu vrei să fii uman pentru șaizeci de secunde măcar. Atât ți-ar trebui să realizezi că dacă aș însemna ceva pentru tine și măcar doar plăcere, dacă ai avea un gram de sânge care să-ți străbată inima șaizeci de frânturi dintr-un minut, mi-ai da pace, m-ai lăsa în viata. Nu-mi lua și ultima speranță că mai există o picătură de umanitate și că te-a atins și pe tine vreun strop din ea ... 
    Aș vrea să cred că iți pasă, pentru că așa pare uneori ... Cuvintele care vin din inima pot reflecta limpede natura sentimentelor, însă dacă totul este doar pentru 60 de picături ce ți se scurg prin vene, atunci la ce folosește această limpezime? Înseamnă că nu este o limpezime reală, ci una de reverie, nesemnificativă și care nu duce la nimic, o limpezime fără consecințe și totuși periculoasă deoarece aduce un sentiment de mulțumire fals. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu