Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

joi, 12 ianuarie 2012

Tot ce imi doresc in seara asta, este sa fac dragoste cu tine ...

    Seara cînd ai intrat în viaţa mea era adierea unei minunate zi de august caldă, dulce, sensibilă, plină de electricitate emoţională, de dorinţa de a fi întîlnit un om care sa rămînă pentru mult timp în viaţa mea. Era emoția de a întîlni un om despre care nu știam mai nimic, frica sa nu fi dat peste un demon care sa-mi răpească demnitatea, dar cu tine totul a fost diferit.
    O plimbare care nu îmi imaginam ca îmi va schimba complet viaţa, ca va trezi la viaţă femeia din mine, femeia care murise demult, femeia ce uitase cum este sa fii dorită ... 
   A fost dragoste la prima vedere? Era altceva ce mă atrăgea către tine ca un magnet dar în același timp îmi venea sa fug de dorința aceea ce se năștea în mine în fiece zi ce trecea, era dorință, era respect, era atracţie, era mai mult, dar nu pot spune exact ce și cat cum nici măcar acum nu ştiu, nu îmi dau seama ce anume din mine mă poarta către tine. Deși am renunțat la tine de atîtea ori, repet același refren care strigă în mine - este ceva dincolo de puterea mea de a mă opri, dincolo de puternica dorința de a nu mai fi rănită de dragoste - ceva în subconştientul meu nu mă lasă sa te părăsesc definitiv. 
   De aceea te-as ruga pentru încă o noapte, vreau sa faci dragoste cu mine! Trezeşte femeia din mine! Spune-mi ca tot ce îţi doreşti în seara asta este sa faci dragoste cu mine, fără sa spui mai mult, apoi pot sa plec împăcata ca m-ai iubit pentru o noapte din suflet. După asta nu mă căuta, vei şti ca trăieşti în memoria mea, vei fi acolo mereu ... ştiind ca pentru o noapte mi-ai dat împreună cu trupul și sufletul ... va fi de ajuns ... mai mult decît o mie de zile fără semnificaţie ... doar o noapte cu sufletul tău ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu