Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

vineri, 13 ianuarie 2012

Ultima zvacnire

   Mă poţi minţi la infinit, crezînd că nu am să îmi dau seama despre toate astea. Poate de fapt nici nu îţi pasă, tu doar te joci și îţi place sau încerci să te răzbuni pentru ultima noastră întîlnire. Nu va merge, este sfîrșitul! Nu mai insista, nu mai trimite mesaje , nu mai suna, nu mai veni! 
   Ajunge! Nu-i mai pot face asta sufletului meu. Mă doare și ce îţi pasă ţie? Nu te-a interesat niciodată, am fost doar jucăria ta ... Cum spuneai? "Nu te vreau ca pe un obiect, însemni ceva pentru mine, îmi placi și dacă nu era  așa nu te-aș mai fi căutat demult, nu aș fi fost alături de tine cînd ai avut nevoie. Din suflet te rog! Îţi mulțumesc pentru ca mă înţelegi." Erau doar vorbe, te jucai cu cuvintele, nimic mai mult. Dar s-a terminat, de data asta chiar definitiv!!!
   Ajuta-mă Doamne să pot rezita. Dă-mi puterea să dispar definitiv din viaţa și din visele lui. Atît! Ajunge! Te rog Doamne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu