Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

miercuri, 25 ianuarie 2012

Asta nu este dragoste ....

   Dacă exista o definiţie pentru dragostea adevărată este greu de precizat, dar ce este între noi nu se numeşte dragoste. Te-am iubit în felul meu unic, dar ştii ca te voi lăsa. Ceasul bate cadențat fiecare secundă ce se scurgea pana efectul hotărîrii luate avea sa fie pus în practica. Aveam însă nevoie de toate dovezile ca sa nu greşesc, iar tu mi le-ai furnizat. 
   Tu îţi oferi inima pe termen limitat, dar într-o zi ai sa înţelegi, ca nu îmi place ce am devenit asa încît am sa renunţ. Îţi vei aduce aminte de toate angajamentele pe care ți le-ai luat, într-un final îţi vei da seama unde ai greşit, dar va fi prea tîrziu, pana atunci vei fi singur. 
   Ce ştii tu despre dragoste? În tine creşte doar dorinţa, "vreau și trebuie sa am", viaţa însă nu funcționează după principiul asta. Viaţa înseamnă mai mult, pana ai sa realizezi va fi destul de tîrziu. Vei avea bani, vei avea o persoana lîngă tine dar nu vei fi fericit, este alegerea ta. Eu am hotărît pentru mine!

Un comentariu:

  1. Alegeri, cu toti facem alegeri in viata unele bune altele rele, dar alegerea de a iubi aceea este o alegere comuna, aceea alegere este impartita de multe persoane, dar oare la randu lor acele persoane primesc aceea alegere sau nu asta este intrebarea.

    RăspundețiȘtergere