Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

marți, 10 ianuarie 2012

In mintea mea

 
   M-ai ridicat de jos atunci când credeam ca nimic nu va mai fi posibil. Nu ştiu ce sa cred despre ceea ce simţi tu pentru ca niciodată nu îmi vorbeşti despre asta, în schimb eu îţi spun deschis ce este în inima mea, pare ca merg pe un covor de cioburi, vreau sa ştiu ...
   Spui ca mă placi cu tot sufletul, spui ca ai nevoie de mine de aceea te rog nu lăsa tăcerea sa vorbească pentru tine, spune-mi ce îţi doreşti. Ochii tai vorbesc mai mult decît tine dar în prezenta ta mă simt ca într-un joc, arunci zarurile și nu ştiu cînd și cum va fi următorul pas. Asa ca nu lasă tăcerea sa vorbească în locul tău, vorbeşte-mi tu, nu cuvintele spun multe doar inima, deci las-o măcar pe ea sa-mi vorbească ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu