Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

miercuri, 6 noiembrie 2013

Viata trece ... hai s-o traim cat zece

   

    Unii doar există puțini trăiesc în adevăratul sens al cuvântului, pentru că a trăi presupune să fii activ și prezent în propria ta viaţă. Tu eşti activ în viaţa ce presupune mașini, drift, cai putere, tuning ... mai mult decât activ eşti chiar prezent, pregătit pentru tot ce este nou în acest domeniu aducând inovații, de fapt asta este viaţa ta, îţi curge prin vene. Mă întreb dacă într-o zi ai pierde toate astea sau ai fi nevoit să renunţi la ele ce s-ar întâmpla cu tine ....
    Si uite-mă cugetând la viaţa ta în loc să mă gândesc la mine, la ce aş vrea să fac în grămada de ore ce înconjoară singurătatea dintre întâlnirile noastre, cum mi-aş dori să petrec minutele ce se scurg pe autostrada propriei mele vieţi ... pentru că am început să trăiesc datorită ţie și prin tine. Paradoxal sau nu, mă întreb ce ar fi fost viaţa mea fără tine, fără ceea ce văd în ochii tăi când mă privești.
    Deci aș cere universului să te atragă la mine, să-ți asteană în minte crampee cu noi de-a lungul zilelor tale extrem de aglomerate , să îți presare gânduri despre o viaţă pe care să ți-o doreşti lângă mine ... Eu mă gândesc la tine, tu la ce te gândești ... și atunci ți-aș şopti ... hai să trăim cât zece ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu