Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

miercuri, 14 mai 2014

Felul meu de-a te iubi

    Nu îți pot cumpăra iubirea, nici nu vreau sa incerc.
  Uneori adevărul nu te va  face fericit,  deci nu te voi minți, dar sa nu te întrebi niciodată dacă inima mea bate pentru tine ... ea bate pentru tine. Știu ca sunt departe de a fi perfectă, nu sunt deloc ca anturajul tău. Nu îți garantez dorințe, nu iți promit stele, dar sa nu te întrebi niciodată dacă inima mea este a ta ... pentru ca este.
    Nu ai sa ma vezi la petreceri, cred ca nu sunt distractivă, nu voi da drumul la radio cântând. Știu ca uneori ma enervez și spun ce nu vreau, știu ca îmi protejez inima departe de a arăta ce simt, dar nu te întreba dacă inima mea bate pentru tine ... ea bate numai pentru tine.  
 Pentru ca atunci când ai renunțat, când nu mai contează ce faci, niciodată nu e de ajuns de bine, când niciodată nu te-ai gândit ca voi deveni atât de dura ... atunci vei simți felul meu de-a te iubi. Şi când strigi, când cazi și nu te poți ridica și ești la pământ, când  prietenii pe care credeai  ca îi ai nu sunt în preajma ta ... atunci vei simți felul meu de a te iubi ...

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu