Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

vineri, 17 aprilie 2020

GHOST

    Mă trezesc in noapte ca să mă rog căci am nevoie de ceva care să-mi ia durerea si cel mult incerc sa 


Dorm ca să alung demonii,
Dar fantoma ta, fantoma ta
mă ţine trează.
Prietenii mei şi-au dat seama cine eşti,
Da, au văzut ce se află în tine,
Ai încercat să ascunzi un alt tu,
Dar răul din tine a ieşit la suprafaţă.
Tipii ăştia stând la perete
Privesc fiecare mişcare pe care o fac,
Lumină strălucitoare ce stă în umbră,
Inima ta rece îmi face sufletul să tremure.
A trebuit să trec prin iad ca să dovedesc că nu sunt nebună,
A trebuit să-l văd pe diavol ca să-i aflu numele.
Şi atunci iubirea mea ardea,
Da, încă mai arde.
De fiecare dată când mă gândesc la tine
Ma-ntorc şi tu te strecori înăuntru
Şi eu te las să-mi intri pe sub piele
Căci îmi place să trăiesc în păcat.
Nu mi-ai spus niciodată
Că iubirea adevărată o să doară,
Durere adevărată pe care n-o merit,
Adevărul e că nu mă-nvăţ minte niciodată.
Mă tot duc la râu ca să mă rog
Căci am nevoie de ceva care să-mi ia durerea
Şi cel mult
Dorm ca să alung demonii,
Dar fantoma ta, fantoma ta
Mă ţine trează.
Renunţă la fantomă,
Renunţă la fantomă,
Renunţă la fantomă,
Gata cu bântuitul, dragă!
Renunţă la fantomă,
Renunţă la fantomă,
Renunţă la fantomă,
Gata cu bântuitul, dragă!
Mă tot duc la râu ca să mă rog
Căci am nevoie de ceva care să-mi ia durerea
Şi cel mult
Dorm ca să alung demonii,
Dar fantoma ta, fantoma ta
Mă ţine trează.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu