Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

duminică, 4 septembrie 2011

Ganduri ciudate


  Dacă fiecare gând ce brăzdează mintea şi inima s-ar putea transforma într-una dintre maşinile tale preferate as fi fericită ca măcar o data pe zi m-ai privi, m-ai conduce, mi-ai aduce îmbunătăţiri. Dacă dincolo de cuvintele nerostite ai şti sa simţi cum vibrează fiece fibra din a mea fiinţă atunci când te vede. De-ai şti cat de irezistibilă devine dorinţa mea , de a răspunde mesajelor, de a te auzi atunci când telefonul sună insistent căutându-mă pentru a-ţi potoli setea de dragoste.
   Peste tot vad afişele evenimentelor pregătite de tine. Par a fi nişte fantome gata sa-mi răpească liniştea. 
  Simt peste tot ochii tai aţintiţi asuprea mea cercetându-mă insistent parca întrebând ce se ascunde dincolo de ceea ce le este permis sa vadă. Ii simt patruzându-mi prin fiecare por, punând stăpânire pe fiinţa mea, întrebându-se de ce nu sunt ca celelalte. Nici ei, nici tu cu toată puterea de a pătrunde necunoscutul, nu iţi poţi da seama ce este diferit, ce te atrage, ce este atât de irezistibil. 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu