Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

luni, 23 septembrie 2013

Doza de drog

     Atunci când cred mai tare că am scăpat de imaginea ta ce-mi rulează mereu prin fața ochilor reapari cu acel tot minim cu care mă otrăvești. Doza de drog ... doar atât cât să îmi doresc să te simt din nou, să-ți văd ochii negri ce sorb cu toată intensitatea fiecare picătură de viata ce curge în mine.
     Îmi furi pasiunea și asta știi că îți va reda energia pentru a-ți continua drumul printre motoare și cai putere. Intri înlăuntrul meu ca să-ți hrănești orgoliul și credința că duci doar luptele pe care le poți câștiga ... dar nu e o lupta și o înțelege mută intre sufletele noastre ce se atrag reciproc fără prea multe cuvinte sau evenimente petrecute împreună ... atracție fatală ... poți defini asta?
     Nu știu cum am ajuns aici. Doar știu că la un moment dat intră cineva în viata ta și ajungi să te gândești numai la acea persoană până când devine parte din viata ta și va rămâne veșnic acolo. Chiar dacă unele legături pur și simplu există, subconștientul cere explicații și își dorește mai mult pentru că așa este firesc să se întâmple când cineva ți-a intrat în suflet și îți respiră în fiecare por.
     Fiecare trebuie să își înfrunte demonii și să își înfrângă temerile ... trebuie să renunț la acest drog ... sau este medicamentul ce îmi redă pofta de viată ... dorința de a ști că ... sunt vie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu