Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

sâmbătă, 19 octombrie 2013

I need ...

    Vreau să tac cu tine pe buze, să te ating cu fiecare lacrima ce-mi curge pe obraz ... să suspin în adâncul ochilor tăi și să-ți sărut marea sufletului ... să visez cu tine în palme aș vrea....
    Vreau s
ă rămâi lângă mine în nopțile în care te visez, să-mi simți îmbrățișarea, chiar dacă nu te ating ... să-mi simți sărutul ,chiar dacă n-am aflat gustul buzelor tale ... să nu mi te fure răsăritul aș vrea...
    Vreau s
ă-mi asculți bătăile inimii ce-ți spun că ești aici ,pe buzele mele ce te șoptesc singure, aici in ochii mei ce-ți plâng cu lacrimi împletite dorul, aici în sufletul meu, nu ai plecat niciodată...
s
ă pot spune lumii întregi ce m-ar face pe mine fericită aș vrea...
Noaptea, îmi fur
ă o lacrimă, e amintirea trecutului, iar ochii tăi ca două licăriri de stele ce-mi luminează cărarea sufletului ...o clipă...
și-apoi nu mai contează....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu