Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

sâmbătă, 26 octombrie 2013

Precum vantul

    

    El este precum vântul printre copaci, noaptea umblă alături de mine, îi simt adierea caldă, sufletul ce emană într-un mod știut doar de el sentimente amestecate asemenea culorilor pe paleta de desen.  Mi-a luat inima dar nu știe ce a făcut și nici eu nu știu când și cum am început să simt mai mult pentru el decât faptul că îmi place. Chiar și atunci când nu este în preajma mea îi simt respirația îi simt fiecare particula ce îi alcătuiește trupul încălzit de dorința apropierii de ceea ce uneori nu realizăm că este picătură din suma viețiilor noastre.  
    În urma cu ani nici nu mă puteam uita în ochii lui pentru că simțeam că nu face parte din lumea mea și credeam că sunt o idioată să-mi imaginez că are nevoie de mine ...
    Mă uit în oglindă și tot de văd este un chip de femeie cu un singur vis, acela de al avea mereu lângă mine - și simt că nu va pleca niciodată - poate părea ciudat dar îl simt venit aparent întâmplător în viața mea dar exact atunci când aveam mai mare nevoie de acea persoana care să îmi arate că merit mai mult și să îmi demonstreze că sunt prețioasă în ochii celui care știe să vadă dincolo de trup sufletul ce se ataşează de un colţ de lume tăcut și oferă necondiţionat iubire.
    Încep să cred că aș înnebuni dacă ar pleca într-o zi ... asta nu se va întâmpla pentru că el nu vorbește mult, dar atunci când o face cel puțin în fața mea spune exact ce are în minte și în inima ... puțin, foarte puțin ... dar eu citesc printre rânduri  cuvintele nerostite și văd schimbările pe care le-a făcut fără ca să i le cer. Nu am să plec niciodată dacă nu îmi vei cere (astea au fost cuvinte rostite de el la un moment dat) ... ei uite că eu i-am cerut-o dat el este încă aici pentru că nu a vrut să renunțe ... 
Ma duce prin lumina lunii,
Numai pentru a ma arde la soare
Ea mi-a luat inima,
Dar nu știe ce a făcut.
Read more at http://lyricstranslate.com/ro/she039s-wind-ea-e-la-fel-ca-vantul.html#7qr1mmaEslgipzt8.99
El Ea e la fel ca vântul printre copaci,
Noaptea umbla alături de mine.
Ma duce prin lumina lunii,
Numai pentru a ma arde la soare
Ea mi-a luat inima,
Dar nu știe ce a făcut...
Refren:
Ii simt respirația pe fata,
Si corpul aproape de mine.
Nu ma pot uita în ochii ei...
Ea nu face parte din coaliția mea
Doar un idiot ar crede ca
Am tot ce are ea nevoie.
Ea e la fel ca vântul...
Ma uit în oglinda și tot ce vad
Este un tânăr bătrân cu un singur vis
Pe cine păcălesc eu?
Ea va opri suferința...
As înnebuni sa trăiesc fără ea
Refren:
Ii simt respirația pe fata,
Si corpul aproape de mine.
Nu ma pot uita în ochii ei...
Ea nu face parte din coaliția mea
Doar un idiot ar crede ca
Am tot ce are ea nevoie.
Ea e la fel ca vântul...

Read more at http://lyricstranslate.com/ro/she039s-wind-ea-e-la-fel-ca-vantul.html#7qr1mmaEslgipzt8.99
Ea e la fel ca vântul printre copaci,
Noaptea umbla alături de mine.
Ma duce prin lumina lunii,
Numai pentru a ma arde la soare
Ea mi-a luat inima,
Dar nu știe ce a făcut...
Refren:
Ii simt respirația pe fata,
Si corpul aproape de mine.
Nu ma pot uita în ochii ei...
Ea nu face parte din coaliția mea
Doar un idiot ar crede ca
Am tot ce are ea nevoie.
Ea e la fel ca vântul...
Ma uit în oglinda și tot ce vad
Este un tânăr bătrân cu un singur vis
Pe cine păcălesc eu?
Ea va opri suferința...
As înnebuni sa trăiesc fără ea
Refren:
Ii simt respirația pe fata,
Si corpul aproape de mine.
Nu ma pot uita în ochii ei...
Ea nu face parte din coaliția mea
Doar un idiot ar crede ca
Am tot ce are ea nevoie.
Ea e la fel ca vântul...

Read more at http://lyricstranslate.com/ro/she039s-wind-ea-e-la-fel-ca-vantul.html#7qr1mmaEslgipzt8.99

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu