Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

duminică, 20 octombrie 2013

Lasa tacerea sa curga ...

    

    Să nu mă-ntrebi nimic ... lasă tăcerea să curgă-'ntre noi ... știi, uneori taci atat de frumos, încât îmi vine să adun toate tăcerile lumii și să ti le aștern la picioare...nu mă-'ntreba nimic ,nici dacă râd, nici dacă plâng, nici de mi-e dor de tine ...nu m-aștepta, am să mă-ntorc nechemată, când visezi ... am să vin cu toamna ascunsă în suflet să te sărut pe vise-n zori de zi ... chiar dacă nu m-aștepți ... eu, voi veni ... și-atunci, să-mi fii vântul de toamnă și să mă strângi la piept, să mă cânți încet, cu șoapte de-alint, să sorbim pe-'ndelete, amintiri ce nu mint ... să mă cânți cu dor și iubire , mereu să-mi simt sufletul plin de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu