Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

sâmbătă, 13 august 2011

Daca ...


  Dacă sufletul meu ar putea striga pe strada, poate i-ai auzi strigătul disperat
  Dacă buzele mele ar şti sa cînte acordurile preferate de tine, m-ai asculta mereu
  Dacă ochii mei ti-ar spune cuvinte pe care le doreşti, ai vrea sa mă vezi în fiece clipa!

  Dacă dincolo de aparenţe, ai intradevar un suflet rătăcitor, as fi stea călăuzitoare
  Dacă măcar o data în viata ai iubit, vei recunoaşte inima ce bate lîngă tine
  Dacă crezi cu adevărat ca îţi plac, mă vei căuta însetat

  Dacă mă vrei în lumea ta vei lupta pentru  mine
  Dacă nu îţi sunt chiar indiferentă, vei schimba ce urăsc ...
  Dacă ... acest dacă, poate lua forma ce va face din noi 
  Doua culori diferite, amestecate spre nuanţa trăirilor neimaginate

  Dacă ... vom şti sa scriem o altfel de poveste despre noi
  Vom lăsa o urma scrijelita pe scoarţa copacului vietilor noastre
  Dacă ai vrea ...
  Dacă as fi aici cînd vei realiza ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu